MBA Part Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Μπαγέρη Βασιλική

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203 368
  • CV: Πλήρες Βιογραφικό

 

Η Βασιλική Μπαγέρη είναι Διδάσκουσα (βάσει ΠΔ 407/80) Μικροοικονομικής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει διδάξει ως συμβασιούχος Διδάσκουσα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (2017) καθώς και ως βοηθός καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2010-2015).
 
Έχει πτυχίο στα Οικονομικά (2006), πτυχίο Master Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών (2009), πτυχίο Master Οικονομικής Θεωρίας (2010) και Διδακτορικό στα Οικονομικά (2015) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα Βιομηχανικής Οργάνωσης, Πολιτικής Ανταγωνισμού, Ρυθμιστικής Πολιτικής και Μικροοικονομικής Θεωρίας. Το ερευνητικό της έργο έχει δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως το The Economic Journal, European Competition Journal, μεταξύ άλλων και έχει συμμετάσχει ως ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα.
 
Επιπρόσθετα, έχει διατελέσει Οικονομικός Αναλυτής στην NERA Economic Consulting στο Βερολίνο (2015-2017).
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

 

Ήντουνας Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203487
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα διδακτικά, ερευνητικά και ευρύτερα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, του βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ μη κερδοσκoπικών οργανισμών, της διοίκησης μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του τουριστικού μάρκετινγκ με έμφαση στη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς, και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως τα Industrial Marketing Management, Journal of Service Management, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Business Horizons, ενώ παράλληλα άλλες εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως τα Academy of Marketing Science World Marketing Congress, American Marketing Association Summer Academic Conference, European Marketing Academy Conference, Academy of Marketing Annual Conference. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο ξενόγλωσσων και τριών ελληνικών βιβλίων, ενώ έχει λάβει έναν σημαντικό αριθμό διεθνών ετεροαναφορών στο συγγραφικό του έργο. 
 
Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς όπως το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), το Υπουργείο Εργασίας και τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ). Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια και έχει παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

1. Indounas, K. (2020), “New B2B product pricing”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 35 No. 11, pp. 1861-1869.
2. Indounas, K. (2019), “Market based pricing in B2B service industries”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 34 No. 5, pp. 1030-1040.
3. Indounas, K. (2018), “Market structure and pricing objectives in the services sector”, Journal of Services Marketing, Vol. 32 No. 7, pp. 792-804.
4. Indounas, K. and Arvaniti, A. (2015), “Success factors of new health-care services”, Journal of Product and Brand Management, Vol. 24 No. 7, pp. 679-692.
5. Indounas, K. (2015), “The adoption of strategic pricing by industrial service firms”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 30 No. 5, pp. 521-535.
 
 
 
 
 

Κηρυττόπουλος Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 772 3491
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Δρ Κωνσταντίνος Κηρυττόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Διοίκησης Έργων και Διαχείρισης Κινδύνων στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών (τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) και Επισκέπτης Αναπληρωτής Καθηγητής (Adjunct Associate Professor) στο University of South Australia. Είναι Διδάκτωρ Μηχανικός Ε.Μ.Π. (2003) και Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. (1999). Είναι πιστοποιημένος για τις επαγγελματικές ικανότητες διοίκησης έργων κατά PMP® από το Ινστιτούτο Διοίκησης Έργων (Project Management Institute, USA).
 
Εξειδικεύεται επαγγελματικά και διενεργεί έρευνα κυρίως σε θέματα Διοίκησης Έργων και Διαχείρισης Κινδύνων. Στο παρελθόν διετέλεσε Αναπληρωτής Καθηγητής (Associate Professor) Διοίκησης Έργων στη Σχολή Natural and Built Environments του University of South Australia, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Σύμβουλος Καθηγητής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΣΕΠ) και έχει εργασθεί ως «ελεύθερος» σύμβουλος επιχειρήσεων. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικά έργα σχετικά με το πεδίο ενδιαφέροντός του και παράλληλα διενεργεί έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύονται σε διεθνή συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά.
 
Είναι εκπρόσωπος-εμπειρογνώμων του ΕΛΟΤ/Ελλάδας στην τεχνική επιτροπή ISO TC 258 Project, programme and portfolio management. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας του Ινστιτούτου Διοικήσεως Παραγωγής Προϊόντων & Υπηρεσιών της ΕΕΔΕ, μέλος της εσωτερικής επιτροπής αξιολόγησης (Internal Reviewer Committee) του Project Management Institute στο αντικείμενο της Διαχείρισης Κινδύνων Έργων για την αναθεώρηση του προτύπου ANSI PMBOK 5th ed., σύνδεσμος της διεθνούς ομάδας ειδικού ενδιαφέροντος Risk SIG του Project Management Institute στην Ελλάδα - Risk SIG Liaison in Greece και εκπρόσωπος-εμπειρογνώμων του ΕΛΟΤ/Ελλάδας στην τεχνική επιτροπή ISO-TC236, υπεύθυνη για την ανάπτυξη του διεθνούς προτύπου  ISO 21500 σχετικά με τη διοίκηση έργων.
 
Βασικό του μέλημα είναι να διαδώσει τις αρχές της διοίκησης έργων και διαχείρισης κινδύνων, καθώς επίσης και να εμπνεύσει τους ανθρώπους να τις χρησιμοποιήσουν για να πετύχουν, πλέον των επαγγελματικών και τους προσωπικούς τους στόχους.
 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. Κηρυττόπουλος, Κ. 2006, Εγχειρίδιο Διαχείρισης Κινδύνων Έργων, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα.
  2. Stanitsas, M., Kirytopoulos, K. & Leopoulos, V. 2020, “Integrating sustainability indicators into project management: The case of construction industry”, Journal of Cleaner Production, 279(2021) 1237742 https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2020.123774
  3. Kalogeropoulos, T., Leopoulos, V., Kirytopoulos, K. & Ventoura, Z. 2020, “Project-as-Practice: Applying Bourdieu’s Theory of Practice on Project Managers”, Project Management Journal, 51(6), 599-616. https://doi.org/10.1177/8756972820913392
  4. Le, P., Chileshe, N., Kirytopoulos, K. & Rameezdeen, R. 2020, “Investigating the significance of risks in BOT transportation projects in Vietnam”, Engineering, Construction and Architectural Management (ECAM), 20(6), pp. 1401-1425 https://doi.org/10.1108/ECAM-08-2019-0439
  5. Jepson, J, Kirytopoulos, K. & Chileshe, N. 2020, “Isomorphism within risk management practices of the Australian construction industry”, International Journal of Construction Management (TJCM), in print. https://doi.org/10.1080/15623599.2020.1728608
  6. Mysore K., Kirytopoulos, K., Ma, T. & Ahn, S. 2019, ‘Adversarial factors in multi-stakeholders’ engagement of global-IT projects’, International Journal of Managing Projects in Business, in print. https://doi.org/10.1108/IJMPB-01-2019-0014
  7. Prater, J, Kirytopoulos, K & Ma, T 2021, “From ‘technical newbies’ to ‘optimistic politicians’: different factors affecting initial scheduling of IT projects”, International Journal of Managing Projects in Business, 14(2), 329-344. https://doi.org/10.1108/IJMPB-01-2019-0007
  8. Prater, J, Kirytopoulos, K & Ma, T 2017, ‘Optimism bias within the project management context: A systematic quantitative literature review’, International Journal of Managing Projects in Business, 10(2), 370-385. https://doi.org/10.1108/IJMPB-07-2016-0063.
  9. Emerald Literati Award winning paper: Highly commended article 2018.
    Blixt, C. & Kirytopoulos, K. 2017, ‘Challenges and competencies for project management in the Australian Public Service’, International Journal of Public Sector Management, Emerald, 30(3), 286-300. DOI: https://dx.doi.org/10.1108/IJPSM-08-2016-0132
  10. Qazi, A, Quigley, J, Dickson, A & Kirytopoulos, K 2016, 'Project Complexity and Risk Management (ProCRiM): Towards modelling project complexity driven risk paths in construction projects', International Journal of Project Management, 34(7), 1183-1198. https://doi.org/10.1016/j.ijproman.2016.05.008 
     

Καπουτσής Η.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203737
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Ηλίας Καπουτσής είναι Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ο.Π.Α.). Έλαβε το διδακτορικό του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Ο.Π.Α. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο χώρο των διαπραγματεύσεων και της πολιτικής επιρροής στους οργανισμούς. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε κορυφαία διεθνή περιοδικά όπως:  Journal of Management, Journal of Organizational Behavior, Journal of Vocational Behavior, Journal of Management Education, και International Journal of Human Resource Management. Επίσης, έχει παρουσιάσει εργασίες στα μεγαλύτερα διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως το Academy of Management, Society for Industrial & Organizational Psychology, British Academy of Management, και International Association of Conflict Management. Από το 2016 είναι αναπληρωτής εκδότης στο Frontiers in Psychology. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής σε διάφορα διεθνή ερευνητικά προγράμματα. Στο πιο πρόσφατο μελέτησε την επίδραση του οργανωσιακού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη ανθρώπινου κεφαλαίου και την υποκίνηση (ερευνητικό πρόγραμμα «Αριστεία»). Τέλος, έχει εργαστεί για περισσότερα από 10 χρόνια ως σύμβουλος επιχειρήσεων και έχει οργανώσει διάφορα σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών στο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων και τις διαπραγματεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (π.χ., Εθνική Τράπεζα, Ελληνικά Πετρέλαια, Pharmaserve-Lilly, GAP, Groupama Φοίνιξ Ασφαλιστική, Lloyd’s Register). 
 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

1. Kapoutsis, I., Papalexandris, A., Thanos, I. (forthcoming). “Hard, Soft, or Ambidextrous: Which Influence Style Promotes Managers’ Task Performance and the Role of Political Skill”. International Journal of Human Resource Management. DOI:10.1080/09585192.2016.1233447

2. Kapoutsis, I., Papalexandris, A., Treadway, D.C., & Bentley, J. (2017). Measuring Political Will in Organizations: Theoretical Construct Development and Empirical Validation. Journal of Management. 43(7), 2252-2280.

3. Epitropaki, O., Kapoutsis, I., Ellen III, P., Ferris, G., Drivas, K., & Ntotsi, A. (2016). Navigating uneven terrain: The roles of political skill and LMX differentiation in prediction of work relationship quality and work outcomes. Journal of Organizational Behavior, 37, 1078-1103.

4. Volkema, R. & Kapoutsis, I. (2016). “From Restaurants to Board Rooms: How Initiating Negotiations Teaches Management Principles and Theory”. Journal of Management Education, 40(1), 76-101.

5. Kapoutsis, I., (2016). Playing the political game at work: The roles of political will, political prudence, and political skill. In E. Vigoda-Gadot & D. Amos (Eds). Handbook of organizational politics: Looking back and into the future (pp. 40-58), Cheltenham, UK: Edward Elgar. 

 

Δημητριάδης Σ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203479
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Σέργιος Δημητριάδης αποφοίτησε από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) το 1983. Στη συνέχεια έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (Diplome d’Etudes Approfondies) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Institut d’Administration des Entreprises της Aix-en-Provence (πανεπιστήμιο Aix-Marseille III) στη Γαλλία, όπου ολοκλήρωσε και τις διδακτορικές σπουδές στο μάρκετινγκ το 1991. 
 
Ο κ. Δημητριάδης έχει δεκαετή διδακτική εμπειρία στη Γαλλία (πανεπιστημίου Aix-Marseille II, Ecole Supérieure de Commerce της Grenoble, πανεπιστήμιο Pierre Mendès France). Από το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή, και διδάσκει τα μαθήματα «Εισαγωγή στο μάρκετινγκ», «Βιομηχανικό μάρκετινγκ» και «Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ» σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Από το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 είναι επίσης μέλος ΣΕΠ (Συμβουλευτικό και Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
 
Τα ερευνητικά και διδακτικά ενδιαφέροντα του κ. Δημητριάδη αφορούν την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το βιομηχανικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και το στρατηγικό μάρκετινγκ. Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως το Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management and Journal of Services Marketing.
 
Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. Papista E. and Dimitriadis S. (2012), Exploring consumer-brand relationship quality and identification: Qualitative evidence from cosmetics brands, Qualitative Market Research, Vol. 15, No 1, January, pp. 33-56
  2. Dimitriadis S. and Papista E. (2011), Linking consumer-brand identification to relationship quality: An integrated framework, Journal of Customer Behaviour, Vol.10, No 3, Autumn, pp. 271-289 .
  3. Dimitriadis S. and Kyrezis N. (2011), The effect of trust, channel technology and transaction type on the adoption of self-service bank channels, The Service Industries Journal, Vol.31, No 8, pp. 1293-1310.
  4. Stevens E. and Dimitriadis S. (2011), Learning Strategies, behaviours and outputs during the Service Innovation Processes, International Journal of Innovation and Learning, Vol.10, No 3, pp. 285-309.
  5. Dimitriadis S.(2011), Customers’ relationship expectations and costs as segmentation variables: preliminary evidence from banking, Journal of Services Marketing, Vol.25, No4, pp.294-308.

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
9ος όροφος, Γραφείο 903
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615
  • Φαξ: +30 210 82 03 879

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty